17.07.2009 תפוז סחוט סלקום הפיקה סרטון פרסומת שנוי במחלוקת. פארודיה על הפרסומת הועלתה לאתר פליקס של תפוז. סלקום דרשה לצנזר אותו. מנהלי האתר נענו לדרישה יהונתן זילבר
03.06.2009 קנה לך בלוגר הפרסום הסמוי כובש את הבלוגוספירה. בלוגרית שלא הסכימה לשתוק הובילה לרשת של עשרות בלוגרים שהפעיל משרד מקאן-אריקסון. החוקים היו ברורים: תכתבו מה שאתם רוצים על המוצרים שלנו, אבל רק דברים חיוביים עידו קינן
01.09.2006 אנחנו במפה לאורך כל ימי סיקור הלחימה בתקשורת הישראלית, כמעט שלא נוצלו האפשרויות הגלומות במפות לבחינת אופציות, אלטרנטיבות ותרחישים עתידיים (הן ברמה הצבאית והן ברמה המדינית). השימוש במפות נותר פשטני, נגרר ומתלהם רוני צירינסקי