25.06.2012 קריאת אזהרה ליחצנים התערבות בית-המשפט בקביעה מהו מסע יחסי-ציבור שלילי, כמו בפסק הדין העוסק במורל-צור, עלולה להוביל לסתימת פיות ופגיעה בדיון הציבורי הפתוח מרגלית טולדנו
23.06.2012 בעיית צנרת בעקבות פסק הדין נגד קמפיינים יחצניים מכפישים: איפה היו העיתונאים שבלעדיהם לא היו עוברים המסרים האלה אל הקורא? ומה מידת אחריותם לכך שמידע מטעה ומגמתי פורסם? אלעד מן
23.06.2012 כך עושים כולם כמה עיתונאים וכלי תקשורת ידועים יסמיקו מבושה כשיקראו את פסק הדין בתביעת הדיבה של אלי עזור נגד חברת קאנווסט עוזי בנזימן
21.06.2012 "פרקטיקה מקובלת" פסק דין: קמפיינים שליליים המנוהלים על-ידי משרדי יחסי-ציבור אינם לגיטימיים; איש עסקים שנפגע מקמפיין הכפשה בעיתונות יפוצה במיליון שקל אורן פרסיקו
21.06.2012 "לדרוש אחריות מהעיתונות" פסק דין שקבע פיצויים של מיליון שקל לאיש עסקים מתעד את הקלות שבה העיתונות מתמסרת לקמפיין הכפשה שיזמו יחצנים בשירות חברה מסחרית יריבה אורן פרסיקו
20.06.2012 אלי עזור נ' CanWest "ככל שאכן קיימת פרקטיקה כאמור של מסע יחסי ציבור שמטרתו להרוס אחר, הרי שמדובר בפרקטיקה בלתי לגיטימית בעליל"