28.12.2017 Peace and Fear "העיקרון של המסר הפוליטי הפך להיות דומה לזה של המסר המסחרי. אותו מסר חוזר על עצמו שוב ושוב בכל אמצעי התקשורת שבהם הוא מתפרסם" • פרק מתוך "נתניהו - בית ספר לשיווק פוליטי" מאת ברוך לשם ברוך לשם
30.01.2012 יחסים שימושיים פרשת נתן אשל אינה פרשת ר', ונשים פגועות הן רק תירוץ עבור התקשורת לעסוק בצדדים הפוליטיים של פרשיות הטרדה. המפגן המכוער של אילה חסון, חנן קריסטל ויוסי לוי המחיש זאת היטב דבורה לדרמן-דניאלי
05.06.2008 בין שתי ערים עיר אחת, שני מקומונים, שתי מערכות בחירות – ואיזה הבדל! "העיר" ו"תל אביב" ינואר-אפריל 1998, ינואר-אפריל 2008. מבט משווה עדי ערמון
01.05.2002 מיהו פטריוט השוואה בין שידורי רשת ב' לגלי-צה"ל מלמדת על הבדלים קלים בלבד בתפיסת שתי התחנות את תפקידן כשידור ציבורי ארן ליביו
01.09.1996 העיתונות מוטה מאמרו של אשר אריאן ("העין השביעית" מס' 4, יולי-אוגוסט 1996), הטוען שהעיתונות העברית "לא מגייסת, לא מגויסת", משתמש לדעתי בנימוקים בלתי רלבנטיים בעליל ישראל שחק