01.02.2012 די לפיראטיות עצימת העיניים של גופי השידור מול התופעה המושחתת של הפרסום הסמוי תפעל עליהם לאורך זמן כבומרנג ענת באלינט
26.01.2012 שנה מאסר תוכניות תוכן שיווקי כמו "האיש הירוק" הן בעלות משמעות פלילית למפיק, למשדר ולמגיש, אך אוכפי החוק יושבים בחיבוק ידיים. עליהם להחליט אם ברצונם לחסל את התופעה או להכשיר אותה בפיקוח הדוק אלעד מן
25.01.2012 לפזר את העננים הרשות השנייה מתנערת מאוזלת היד הכרונית ביחס לפרסום סמוי: פסלה לשידור פרק מ"האיש הירוק", תוכנית המתחזה להיות בנושאי סביבה, אך ממומנת על-ידי אחד המזהמים הגדולים בישראל עומר שרביט