01.05.2023
דרור גלוברמן רסס - הכל
21.09.2020
סוגה עילית עם חשבונית
גופי שלטון קנו סיקור בלמעלה מ-50 מיליון שקל • בין העיתונאים שהגישו תעמולה ממשלתית: הילה קורח, חיים אתגר, יואב לימור, אברי גלעד ולוסי אהריש • משרד הדתות ומשרד התפוצות קנו "סרטים תיעודיים" על יהדות, ברשות השנייה הכירו בהם כ"סוגה עילית" • בראש טבלת המרוויחים: קשת ורשת • קבוצת "ידיעות אחרונות" מאבדת אטרקטיביות • הגוף שהוציא הכי הרבה על תעמולה סמויה: משרד הכלכלה, שאחראי כמעט ל-20% מההוצאה הממשלתית
26.02.2020
12.02.2020
19.07.2018
16.10.2017
26.09.2017
14.06.2017
25.05.2017
07.07.2016
14.10.2015
הערוץ של המדינה
גופים ממשלתיים שילמו למעלה מ-10 מיליון שקל לחברת קשת לשם קידום קמפיינים שלטוניים וראיונות עם בעלי תפקידים בכירים • המינוח המכובס: "שיתופי פעולה" • המסרים: על גבול התעמולה • התוכניות הנגועות: "אנשים", "חי בלילה", "האח הגדול", "מאסטר שף", "הבוקר של קשת" ועוד • גם עמותות אימצו את השיטה • כך משפיע כסף ציבורי על תמהיל התכנים בטלוויזיה המסחרית • קשת: "פעלנו באישור"
01.05.2015
11.03.2015
19.06.2014
03.01.2013