01.01.2014 אפקט סנודן מעבדת העיתונות של אוניברסיטת הרווארד קיבצה תחזיות והמלצות ל-2014 מפי עיתונאים, מומחי ניו-מדיה וחוקרי תקשורת רפי מן
22.11.2009 שטח משוחרר לא יוחזר עיתונאים-אזרחים בעלי מודעות, או יזמים המשכירים את גופם ובגדיהם להצבת מודעות – מי מהם מסמן את השביל שבו תצעד המדיה החדשה, החברתית? יובל דרור
05.05.2008 להתראות עיתונים, שלום עיתונאים העיתונות המודפסת סופגת מכות כלכליות ומאבדת את אמון הציבור, אבל האם הקרב על תשומת הלב שלנו ניטש בין המדיום המודפס ובין זה המקוון, או בין שני סוגים של עיתונות – ממסדית ואזרחית – זו הנעשית על-ידי תאגידי תקשורת וזו הנעשית על-ידי הקוראים עצמם? רוני שני