23.12.2009 מה אנחנו לא יודעים עיתונות 2010 | האמת, אם יש חיה כזו, אינה נגלית במרבית המקרים בהינף יד, אלא טיפין-טיפין ולאחר זמן. תהליך העבודה העיתונאית הוא תהליך למידה מתמיד, המוצג לקוראים כמיתוס של מוצר מושלם. עד עכשיו? רפי מן
20.10.2009 האם הואשמת בפלגיאט? ומה הם הקשרים העסקיים שלך, ובאלו מניות אתה מושקע, והאם קשרי המשפחה שלך עלולים להגביל את עבודתך? שאלון הפרילנסרים של ה"ניו-יורק טיימס": מסמך שוקי טאוסיג
12.08.2009 חומות של תשלום הרעיון לגבות תשלום עבור תכנים באינטרנט צץ כשהמשבר החמור של תעשיית העיתונות מחריף עוד יותר. ההיגיון והניסיון מלמדים כי זהו רעיון נואל, שמעיד על חוסר היצירתיות העסקית של מנהלי התעשייה גל מור
03.12.2008 חשבון נפש או שיעור בחשבון העיתונות המודפסת גוססת, החיפושים אחר האשמים מתנהלים דווקא באינטרנט. יתכן שהם מיותרים רוני שני