14.12.2020
תוכן שיווקי רסס - "העין השביעית"
11.12.2020
09.12.2020
09.12.2020
לא "תוכן ממותג", לא "שיתוף פעולה" – פשוט פרסומת
מחקר חדש ומקיף של הרשות להגנת הצרכן קובע: הדרך לזיהוי פרסום סמוי – ציון מפורש של הגורם המסחרי שעומד מאחוריו, בתוספת המלה "פרסומת" • החוקרים מבהירים: רוב הציבור לא מצליח לזהות "תוכן שיווקי" • הממצאים הוגשו מטעם היועמ"ש כחלק מהתנגדות לפשרה בהליך ייצוגי נגד ynet
26.11.2020
23.11.2020
04.11.2020
בשיתוף הרשות להגנת הצרכן
החוק בארץ אוסר על גופים עיתונאיים להפיץ פרסום סמוי, אך הגוף שקיבל את המנדט לאכוף אותו אינו עושה זאת • נתונים חדשים חושפים: הרשות להגנת הצרכן מעולם לא הטילה קנס על כלי תקשורת בגין תוכן שיווקי • גם על פרסום גלוי ומניפולטיבי בקושי נענשים: בשש שנים הוטלו רק 28 קנסות • זה עניין של סדרי עדיפויות, אומרים ברשות, אך מבטיחים: "בקרוב נתקדם לאכיפה"
27.10.2020
09.10.2020
02.10.2020
23.09.2020
21.09.2020
סוגה עילית עם חשבונית
גופי שלטון קנו סיקור בלמעלה מ-50 מיליון שקל • בין העיתונאים שהגישו תעמולה ממשלתית: הילה קורח, חיים אתגר, יואב לימור, אברי גלעד ולוסי אהריש • משרד הדתות ומשרד התפוצות קנו "סרטים תיעודיים" על יהדות, ברשות השנייה הכירו בהם כ"סוגה עילית" • בראש טבלת המרוויחים: קשת ורשת • קבוצת "ידיעות אחרונות" מאבדת אטרקטיביות • הגוף שהוציא הכי הרבה על תעמולה סמויה: משרד הכלכלה, שאחראי כמעט ל-20% מההוצאה הממשלתית
18.09.2020
15.09.2020
14.09.2020