16.04.2019 מה מספרים נתוני לע"מ על שוק התקשורת הישראלי בישראל כ-4,000 בעלי תעודת עיתונאי ממשלתית • קבוצות התקשורת הגדולות ביותר: "ידיעות אחרונות", תאגיד השידור וקשת • כעשירית מהעיתונאים מגדירים עצמם "עצמאיים" – יותר מכלל בעלי התעודה במגזר הדתי והערבי • התחום הצטמצם ב-25% במהלך העשור שוקי טאוסיג
31.07.2018 הגנזך: מסמכי מפת הבעלויות בתקשורת בחלק זה של "הגנזך", מדור חופש המידע של "העין השביעית" בשיתוף "הצלחה", מוצגים נסחי חברות ותיקים של תאגידים המחזיקים ומפעילים כלי תקשורת, לצד גופים אחרים הקשורים לענף
01.02.2017 רדיו אזורי בישראל: הכללים חדש באתר: כתבי הזיכיון של 16 תחנות הרדיו האזוריות הפועלות בארץ • "הגנזך", מדור חופש המידע של "העין השביעית" ועמותת "הצלחה" כתב "העין השביעית"
22.05.2016 10,000 שקל לראיון הביטוח הלאומי קונה מדי שנה ראיונות עם אנשיו בתחנות הרדיו האזורי במאות אלפי שקלים • הביטוח: הפרסום יעיל מאוד, העלות נמוכה, אין פלטפורמה חלופית • בתחנות לא טרחו לבקש אישור מהרשות השנייה כנדרש • בעלי תחנות: להסדיר את התוכן השיווקי אורן פרסיקו