12.06.2019 המלצת פודקאסט | למה העיתונות האמריקאית משת"פת עם טראמפ? העיתונאי מהדי חסן מדבר על למה עיתונאים אמריקאיים משתפים פעולה עם טראמפ, איך טוויטר פוגעת בדמוקרטיה ובעיתונות ועוד Podcasti.co
29.06.2011 מרדוק מוכר את מייספייס ניוז-קורפ, תאגיד התקשורת בשליטת רופרט מרדוק, ימכור את הרשת החברתית ב-35 מיליון דולר לסוכנות פרסום. האתר נקנה על-ידי ניוז-קורפ ביותר מחצי מיליארד דולר כתב "העין השביעית"
07.07.2008 והרי החדשות, אולי המדיניות העיתונאית של האתר TechCrunch, מהבלוגים הטכנולוגיים הגדולים, המשפיעים והרווחיים ביותר בארצות-הברית, היא בערך כזו: "אם שמעתי את זה באיזשהו מקום וזה מעניין, אז יאללה לפרסם" יובל דרור