12.01.2017 יותר נמוך מהרצפה מחירי הפרסום ב"ישראל היום" נמוכים אפילו יותר משחשבנו • מחיר מודעה יכול להגיע לפחות מ-10% ממחיר המחירון • הכנסות החינמון ממודעות מדי חודש מוערכות בכ-20 מיליון שקל בלבד • בשיחות פנימיות אנשי המחלקה המסחרית מתגאים במחירים הנמוכים • "ישראל היום": אין תגובה איתמר ב"ז ושירה גולדברג
07.07.2016 הם מ-פ-ח-ד-י-ם "ישראל היום" נלחם בבית-המשפט להסתיר נתונים מסחריים לא עדכניים • ייתכן כי החשש הוא מחשיפה כי לעיתון אין מודל עסקי אמיתי איתמר ב"ז
06.03.2016 מחיר מודעה: כמעט חצי מ"ידיעות" ב"ישראל היום" ממשיכים למכור מודעות בזול – למרות הטענה ל"מודל עסקי" • בעיתון מתכחשים למסמכים שלהם עצמם • המאפיין של עסקי התקשורת הבינלאומיים של אדלסון: ללא מטרות רווח איתמר ב"ז
19.04.2015 במקום חסות בחדשות 10 חשבו שמתאים לדחוף שיר שואה של אלתרמן בין המלים "וכעת התחזית" למלים "היום יהיה קריר וגשום" יובל דרור
14.04.2015 איש הסדר הישן הפרשנים הצבאיים מסבירים שהבעיה היא לא הטילים | הטבלואידים מעדיפים את יום השואה על פני קים קרדשיאן | רוגל אלפר מפענח את "משחקי הכס" | יהודה שרוני מפרסם מזגנים שוקי טאוסיג
16.03.2015 מאחורינו הכנסת איך השתלט אולפן שידור אפלולי על הפרלמנט הלאומי והפך אותו לארמון דיסנילנדי, ולמה יריד מכוניות מתאים ליום הבחירות כמו אופניים ליום כיפור חנוך מרמרי
12.03.2015 הם לא יגלו הפרסומות למגדלי היוקרה העתידים לקום על חורבות גבעת-עמל לועגות להיגיון התרבותי של המחאה החברתית ובו בזמן משתמשות בו כאמצעי שיווק איתי זיו