26.02.2021
רסס פרסום סמוי
או בשמו הסמוי: "תוכן שיווקי"
12.02.2021
29.01.2021
22.01.2021
28.12.2020
25.12.2020
18.12.2020
14.12.2020
14.12.2020
11.12.2020
09.12.2020
09.12.2020
לא "תוכן ממותג", לא "שיתוף פעולה" – פשוט פרסומת
מחקר חדש ומקיף של הרשות להגנת הצרכן קובע: הדרך לזיהוי פרסום סמוי – ציון מפורש של הגורם המסחרי שעומד מאחוריו, בתוספת המלה "פרסומת" • החוקרים מבהירים: רוב הציבור לא מצליח לזהות "תוכן שיווקי" • הממצאים הוגשו מטעם היועמ"ש כחלק מהתנגדות לפשרה בהליך ייצוגי נגד ynet
27.11.2020
26.11.2020
23.11.2020