15.03.2009 באינטרנט המציאות היא לא ריאליטי מנהלי הקמפיין האינטרנטי של הליכוד, קדימה ומרצ התכנסו כדי לסכם ולהסיק מסקנות. הסיכום: השבחים העצמיים לא הצליחו להסתיר את ההישגים הדלים. המסקנה: ברשת הרבה יותר קשה ליצור מניפולציות ריקות ולפברק תמיכה המונית יובל דרור
25.01.2009 אין במי לבחור, גם לא בתקשורת מערכת הבחירות מתקרבת, והתקשורת נערכת בהתאם: ראיונות חנפניים, שאלות שלא נשאלות, שיתוף פעולה עם האסטרטגיות הציניות של אנשי הקמפיין והתרכזות בחילופי העלבונות האינפנטיליים בין המועמדים. אם הפוליטיקה היא קרקס, העיתונאים ממלאים את תפקיד הליצנים יובל דרור