19.07.2017 ערכי המותג "מדד המותגים" של "גלובס" התפרסם על פני עשרות עמודים – אך התעלם מכעשרים אחוז מהאוכלוסייה אורן פרסיקו
28.12.2013 100% בולשיט למרות ההבטחות: הוועדה למדרוג עדיין מקשה על התקשורת לדווח על נתוני הרייטינג המדויקים יותר, הנוחים פחות לזכייניות הטלוויזיה המסחרית. מנכ"לית הוועדה ד"ר יפעת בן-חי–שגב מנסה לספק הסבר אורן פרסיקו
17.03.2010 מאיפה יבוא הכסף? דו"ח "מצב המדיה 2010" של קרן פיו: המדיום המקוון אמנם חדש, אבל הבעיות ישנות. הוא הפחית את הריכוזיות רק במעט, ומחפש נואשות, יחד עם המדיומים הוותיקים, מקורות הכנסה שיוכלו לממן את העבודה העיתונאית רפי מן
23.11.2009 הממיר האינטימי שלי כיצד איבדו חברות הטלוויזיה את הרייטינג, כיצד הן מתכוונות למצוא אותו וכיצד תאבד הפרטיות שלנו רפי מן
10.09.2008 הרייטינג מאבד רייטינג מה המשותף למכשיר הטלוויזיה הגמדי לאמבט של חברת סוני, ולספין-אוף המתוכנן לסדרת המדע הבדיוני "בטלסטאר גלקטיקה"? יובל דרור