29.09.2020 ביהמ"ש נגד "תוכן שיווקי": "פרסומת שמתחפשת ל'עיתונות'" הטשטוש הנפוץ בין תוכן פרסומי לתוכן עיתונאי עומד ברקע פסיקה בסכסוך מסחרי של אתר "מסע אחר" אורן פרסיקו
11.02.2018 רוצים איכות? תשלמו ההחלטה של פייסבוק לצמצם את החשיפה לתוכן עיתונאי דוחקת מגזינים מקוונים לעבור למודל הכנסות מבוסס מנויים • במקרה של "Wired", העורך הראשי בטוח שחומת התשלום תתרום לא רק לשורת ההכנסות – אלא גם לשדרוג התוכן ריקרדו בילטון | NiemanLab
27.02.2017 לספק תמונת מצב חברתית יואב ריבק מספר על "העיתון", ניוזלטר יומי בנושאי חברה וכלכלה • "נכון להיום יש אלפיים מנויים ואנחנו במגמת עלייה" • "קול העין" כתב "העין השביעית"