30.10.2024
משרד המדע רסס - "העין השביעית"
11.05.2022
16.04.2022
26.11.2017
16.11.2017
28.09.2017
24.02.2016
20.01.2016
14.10.2015
הערוץ של המדינה
גופים ממשלתיים שילמו למעלה מ-10 מיליון שקל לחברת קשת לשם קידום קמפיינים שלטוניים וראיונות עם בעלי תפקידים בכירים • המינוח המכובס: "שיתופי פעולה" • המסרים: על גבול התעמולה • התוכניות הנגועות: "אנשים", "חי בלילה", "האח הגדול", "מאסטר שף", "הבוקר של קשת" ועוד • גם עמותות אימצו את השיטה • כך משפיע כסף ציבורי על תמהיל התכנים בטלוויזיה המסחרית • קשת: "פעלנו באישור"
11.10.2015
24.06.2015
24.10.2014
21.10.2014
מה הכסף שלך עשה היום
נתונים חדשים מגלים אילו עיתונים זוכים לנתחים המובחרים של תקציבי הפרסום הממשלתי • בראש הנהנים: "ידיעות אחרונות" • העיתון הפופולרי בקרב עובדי משרד האוצר ומשרד ראש הממשלה: "הארץ" • השוואת מחירים מוכיחה שוב כי ב"ישראל היום" גובים מהמפרסמים מחירים נמוכים במיוחד, באופן המעורר תהיות בנוגע למודל העסקי של החינמון • "ישראל היום": אין תגובה
28.04.2014
28.04.2014