22.04.2019 קורא "הארץ"? הליכוד מחפש אותך מיזם אקדמי מספק הצצה לאופן הפעולה של תועמלני המפלגות: הניסיון להשפיע על מצביעים באמצעות פילוחם לפי העיתונים שהם קוראים • בזמן שאיחוד מפלגות הימין ומפלגת העבודה הוציאו כסף כדי להגיע לקהל המיידי שלהן – שזוהה כצרכנים של עיתונות הימין או השמאל – בנימין נתניהו והליכוד כיוונו את מאמצי התעמולה שלהם אל מעגלים רחבים יותר • פייסבוק ממשיכה להסתיר את המידע המלא על האופן שבו היא מוכרת את המידע הפרטי למפרסמים איתמר ב"ז
22.03.2018 "ללחוש באוזן של כל בוחר ובוחר" שערוריית "קיימברידג' אנליטיקה" היא קו פרשת המים של פייסבוק יובל דרור
09.01.2013 הפועל ואשת הפועל דוד בן-גוריון ניסה להשתמש ברשתות חברתיות ופרסום ממוקד לצורכי תעמולה הרבה לפני שהמציאו את האינטרנט רפי מן