04.12.2022
מחקרים רסס - "העין השביעית"
10.02.2022
"צלם אחד אמר לי, 'אם היו משלמים 10,000 שקל לתמונה הייתי מביא בגידות, גראס, קוק, אבל בשביל 200 שקל להוציא מישהו מהארון? לא שווה לי'"
עדי צור-מידליק חקרה את ענף הפפראצי בישראל והגיעה למסקנה שבעצם אין בישראל ענף פפראצי • רוב הצילומים מתפרסמים תוך שיתוף פעולה עם הידוענים או המותגים שמשלמים להם כדי לקדם מוצרים • וכשמגיע בכל זאת צילום חושפני ומביך, האינסטינקט הוא לגנוז אותו • בשימוש נכון, היא מציינת, פפראצי יכול לשמש גם לעיתונות חוקרת • ראיון
26.10.2021
הישראלים סבורים שהסיקור הבטחוני אמין ופטריוטי, אבל עדיין מעדיפים את דובר צה"ל
סקר של ד"ר ציפי ישראלי מהמכון למחקרי ביטחון לאומי מראה שהאמון של הישראלים בממסד בסוגיות בטחוניות חוצה מגזרים והשקפות • שמאלנים וימנים, עשירים ועניים, ואפילו רבים מהערבים, תומכים בצנזורה הצבאית, בחידוש מדיניות העמימות ובפיקוח ממשלתי על תכנים ברשת • רק 7.2% מהיהודים בחרו בתקשורת הישראלית כמקור מידע מועדף, ובקרב הערבים המספרים נמוכים עוד יותר
29.08.2021
28.12.2020
09.12.2020
לא "תוכן ממותג", לא "שיתוף פעולה" – פשוט פרסומת
מחקר חדש ומקיף של הרשות להגנת הצרכן קובע: הדרך לזיהוי פרסום סמוי – ציון מפורש של הגורם המסחרי שעומד מאחוריו, בתוספת המלה "פרסומת" • החוקרים מבהירים: רוב הציבור לא מצליח לזהות "תוכן שיווקי" • הממצאים הוגשו מטעם היועמ"ש כחלק מהתנגדות לפשרה בהליך ייצוגי נגד ynet
03.09.2020
11.08.2020
04.08.2020
25.02.2020
27.05.2019
22.04.2019
25.01.2019
13.01.2019
10.01.2019