23.06.2009 נדה, בת 26, סמל "הילדה הבוכה" מווייטנם, "האיש הנופל" מהתאומים, "איש הטנק" מכיכר טיאננמן, וכעת הסטודנטית מטהרן. צילום דרמטי של דמות אחת, קונקרטית, ברגע של משבר, הוא משהו שרעיונות, תנועות ומהפכות אינם יכולים בלעדיו רפי מן
16.06.2009 קצת קטשופ פיליפ קרסנטי, לוחם בתשקורת, מסתובב בעולם עם מצגת הטוענת לכחש וזיוף בפרשת הילד מוחמד א-דורה. עכשיו הוא בארץ. אורן פרסיקו התלווה אליו אורן פרסיקו
03.02.2009 לזרוע ספק, לקצור ספין עד היום לא נמסרה ראיה שתוכיח אחריות פלסטינית, ולא ישראלית, לפגיעה בבית הרופא העזתי אל-עייש וקטילת בנותיו. למרות זאת, ערוץ 1, ערוץ 2 ו"ידיעות אחרונות" מאמצים את הנראטיב הזה בחום יזהר באר
07.06.2008 שורת הדין נ' לשכת העיתונות הממשלתית "כל שניתן לייחס למשיבים 2 ו-3 בפרשה זו הוא התנהלות בלתי מקצועית משום שלא ערכה בדיקה ראויה ומספקת לגבי אמינות הסרט טרם השידור"
22.05.2008 שולה כתבה זיכרון צו איסור הפרסום הוסר, והעיתונים מחפשים פרטים שטרם פורסמו על פרשת אולמרט-טלנסקי | ראש הממשלה מצדו מגיח עם פרשייה חדשה: כל הפרטים על המו"מ עם סוריה | שאלת חצי מיליון הדולר: ספין או לא ספין? שוקי טאוסיג
02.03.2008 נכנסים לעזה. נכנסים לעזה? חיילים הרוגים על השער | התחזיות: מבצע מוגבל. מלחמה, בהמשך | מוחמד א-דורה חי, מוזי ורטהיים קונה את קשת שוקי טאוסיג
29.02.2008 נצחונו של מוחמד א-דורא מאמרן של פרופ' תמר ליבס וד"ר ענת פירסט עוסק בתמונות הילד הפלסטיני שנהרג בראשית האינתיפאדה, שנתקבעו בתודעת העולם בלי קשר לשאלה מי גרם למותו ומה משמעות הסיפור, ושירתו נראטיב של צד אחד
13.05.2006 אינג'ינר יוסף דוריאל נ' האופטמן אהרון "אף שאין ספק כי הכתוב במכתב מהווה דברי ביקורת בדבר מקצועיותו של התובע כחוקר סיבת מותו של הילד, אין לראות, לנוכח בחינת ההקשר שבהם נכתבו הדברים, משום פרסום לשון הרע"
01.03.2005 אופוריה ספקנית על הפסגה שהיתה והסופה שלא היתה. שמונה הערות על חדשות היום שאחרי פסגת שארם (9.2.05) ולפני הסופה השבועית שהם סמיט
01.11.2001 נפקדים הסכסוך הישראלי-פלסטיני כמעט אינו קיים על המרקע בתוכניות הילדים והנוער. כך מונצח התיוג דנה וינקלר
01.09.2001 מחוברים לאינפוזיה המגזר הערבי בישראל שואב מידע ,וגם עידוד, מערוצי הלוויין הערביים. אלג'זירה בראש מצעד השידורים בילאל שלאעטה
01.11.2000 תנו להם מצלמות! כאילו הפכנו את משל המערה של אפלטון על פיו: אנו נעים מעובדות לתדמיות, ולא להפך ירון אזרחי