27.11.2008 האם הקארווילים ינצחו? הקמפיין יוצא הדופן של ברק אובמה עורר תקווה שהפוליטיקה של הספין והשקר מאבדת את כוחה, אבל קשה לראות את הקמפיין הזה מיתרגם במלואו למציאות הישראלית, מישראל-אחת של ברק ב-1999 דרך קדימה של שרון ועד הגלקטיקוס של נתניהו רפי מן
09.11.2008 חזרה לכיכר העיר דווקא המירוץ לנשיאות של ברק אובמה, שניצל באופן מתוחכם וחסר תקדים את צורות התקשורת שמציע האינטרנט, הוכיח כי אנשים זקוקים עדיין להתחככות הבלתי אמצעית עם אחים לדעה עוזי בנזימן
22.09.2008 כשל חיוני נרכש שאול מופז מדבר בשני קולות: שלו ושל יועציו. התקשורת שסיקרה את מופז דיברה בקול אחד עליו ועל ציפי לבני. מכוני הסקרים דיברו ודיברו ודיברו עוזי בנזימן
01.11.2006 קרוב לאוזן מדוע גילתה העיתונות הבנה לטענת חברות הסלולר שהאנטנות והטלפונים הניידים אינם מזיקים מבחינה בריאותית נורית קנטי
01.01.2006 הספין הבוטה מכולם אשפוזו של שרון לא שינה לפי שעה את אופיה של ההתמודדות. יועצי התקשורת שלו ושל פרץ מרוכזים במאמץ לשוות למפלגותיהם תדמית הפוכה מהמציאות: קדימה כמפלגה חדשה ורעננה, והעבודה כמפלגה בטחוניסטית הקשובה גם לאינטרסים של בעלי ההון רן בנימיני
01.01.2001 הפרסומאים מכים שנית כמו מנהלי קמפיינים פוליטיים אחרים, יש לאיל ארד נטייה לקפץ מדי מערכת בחירות מצד אחד של המערכת הפוליטית למשנהו. רק טבעי שעתה, כאשר רוח הבחירות חזרה לנשב בעוז, חזר גם שמו של ארד להישמע ארנון לוי