08.07.2012 כמה פעמים יגידו "זה טעים" מחקר על פרסום סמוי חושף את תעשיית ההתחזות בתוכניות הבידור והתעודה בטלוויזיה המסחרית בישראל: "אם לא היה פיקוח בכלל, היינו עושים סדרות שקוראים להן 'ביסלי' ו'במבה'" אורן פרסיקו
15.03.2012 כיפה אדומה, תקשורת צהובה בתמימותי חשבתי שסוגיית הפרסום הסמוי היא הנושא החם ביותר בעולם התקשורת, אבל אז הבהירה לי תוכנית הבוקר של קשת שיש נושא חשוב הרבה יותר: המאבק המתחולל בימים אלה בין קבוצת ידיעות-אחרונות לחברת קשת ענת באלינט