04.06.2020 חדשות 12 ו-13, גופי העיתונות הפופולריים בישראל, הפכו לבמות פרסום של הערוצים המסחריים מחקר מקיף חושף את היקף החדירה של האינטרסים של הערוצים, קשת ורשת, למהדורות החדשות • זינוק של מאות אחוזים בהיקפי הקידום העצמי • 10 שעות של קידום מצטבר בחדשות 12 לתוכניות הבידור והריאליטי של קשת בשנה • המחוקק הפריד את חברות החדשות מהערוצים וקבע כללים שימנעו התערבות של בעלי השליטה – אך הם אינם נאכפים • חדשות 13: פועלים לפי הכללים • חדשות 12, קשת, רשת והרשות השנייה: אין תגובה אורן פרסיקו
22.03.2016 המקום אליו הולך השוק מאחורי הקלעים של הדיונים ברשות ההגבלים על עסקת המיזוג של RGE וערוץ 10 • ב-yes ניסו לנצל את המיזוג כדי לקבל הנחות ברגולציה, ב-HOT הזהירו כי דווקא בעלי ערוץ ברודקאסט זוכים להקלות מהרגולטור, גורם אחר ביקש לאכוף את איסור הפרסומות בערוץ הספורט • גם הרגולטור וגם המתחרים חששו מ"זליגת תכנים" ומהשפעה על שוק הפרסום אורן פרסיקו
23.10.2013 מגדלור תוכן העיתונים מעיזים להתלונן על אדישות הבוחר הישראלי | "ידיעות אחרונות" מעניק פתחון פה למועמד מפסיד | ב"ישראל היום" מסבירים את המנטליות הערבית שוקי טאוסיג