28.12.2017 Peace and Fear "העיקרון של המסר הפוליטי הפך להיות דומה לזה של המסר המסחרי. אותו מסר חוזר על עצמו שוב ושוב בכל אמצעי התקשורת שבהם הוא מתפרסם" • פרק מתוך "נתניהו - בית ספר לשיווק פוליטי" מאת ברוך לשם ברוך לשם
15.06.2014 שיטה, לא אידיאולוגיה ההתנתקות: ספר חדש מתעד את האופן שבו נפלו המתנחלים קורבן לתיוג השלילי והמכליל הנהוג בתקשורת הישראלית כלפי קבוצות מיעוט, לשיתוף הפעולה המסורתי עם הממסד ולסנסציונליזם אופייני רפי מן
01.01.2004 דבר מופלא קרה להם בדרך לז'נבה זה סיפור על הצלחה שיווקית נדירה, אחת הגדולות שידעה המדינה. כדרכן של הצלחות, לאחר מעשה יש לה הרבה אבות והרבה הסברים מלומדים. האמת הרבה יותר פשוטה: ליוזמי ז’נבה היה הרבה יותר מזל (וכסף) משכל יפתח אלעזר
01.03.2001 צו 8 אריאל שרון נראה במערכת הבחירות כמי שעולה מן הרחצה; אהוד ברק כמו שק איגרוף. הפעם הטענות על תפקוד התקשורת מגיעות מהשמאל בת-שבע סובלמן-שמעון