העין היומית
הכותרות המרכזיות ליום: שני, 17 בספטמבר 2018
17.09.2018
הרגלי צריכת המדיה של החברה הערבית בישראל נחשפים
לשכת הפרסום הממשלתית בדקה: ירידה בחשיפה במגזר הערבי לכלי תקשורת ישראלים בעברית ובערבית • אתרי החדשות המובילים בחשיפה: "פאנט" (50%), ואחריו ynet עם 23% ו"בוקרא" עם 17% • פייסבוק מעל כולם עם 60% • "פאנט" מוביל גם באפליקציות, אחריו – Wazcam, אפליקציית חדשות מתפרצות ודיווחי תנועה • עיתונות דפוס: "ידיעות אחרונות" במקום הראשון (22%), ואחריו "פנורמה" (19%) ו"כל אל-ערב" (16%) • ברדיו מובילה א-שמס (19%) על הרדיו בערבית של תאגיד השידור (17%)
17.09.2018
17.09.2018
17.09.2018
17.09.2018
17.09.2018
17.09.2018
17.09.2018
17.09.2018
17.09.2018
17.09.2018
17.09.2018
17.09.2018
17.09.2018
17.09.2018
16.09.2018
16.09.2018
17.09.2018