24.09.2009 גם האריזה היא תוכן מה גוגל מבינה, ומו"לים לא מבינים, על עתיד החדשות וההוצאה לאור. מחשבות בעקבות ההשקה של פאסט-פליפ סקוט קארפ
14.09.2008 בלוג, קהילה, עיתון בעזרת יזמות בתחום האינטרנט מנסה תאגיד התקשורת גייטהאוס-מדיה להמציא מחדש את שוק העיתונות בבטאביה, ניו-יורק, הנשלט כעת על-ידי עיתונות דפוס סקוט קארפ
11.08.2008 קישרת – הרווחת עשרות אלפי אתרים קישרו למאמר הראשי שהתפרסם באתר "האטלנטיק", אבל במאמר עצמו יש רק קישורים בודדים, למרות שהוא נסמך על מקורות רבים. כנראה שכלי התקשורת הממסדיים עדיין לא הפנימו את האתיקה של הלינק סקוט קארפ
22.07.2008 מה שמגזינים עדיין לא מבינים בקשר לרשת סקוט קארפ משתף אותנו בחיפושיו הנואשים אחרי מאמר אנטי-גוגליסטי במגזין "אטלנטיק", כל הדרך אל המסקנה: המו"לים של מגזיני הדפוס יכולים להחרים את דוכן העיתונים, אבל במעבר לרשת - הם לא יוכלו להחרים את גוגל סקוט קארפ
29.06.2008 צור קשר ה"ניו-יורק טיימס" התגבר על החרדה מקישורים לאתרים אחרים וזנח את תיאוריית "הגן הסגור". אחרי הכל, הקישור למתחרים הוא דרך מצוינת להיפטר מהם סקוט קארפ