05.05.2008 להתראות עיתונים, שלום עיתונאים העיתונות המודפסת סופגת מכות כלכליות ומאבדת את אמון הציבור, אבל האם הקרב על תשומת הלב שלנו ניטש בין המדיום המודפס ובין זה המקוון, או בין שני סוגים של עיתונות – ממסדית ואזרחית – זו הנעשית על-ידי תאגידי תקשורת וזו הנעשית על-ידי הקוראים עצמם? רוני שני
30.03.2008 מגרד לך באף? העולם רוצה לדעת טוויטר, השירות המקוון הכי מדובר באינטרנט, מציע לכולם לספר לכולם מה הם עושים בכל רגע נתון. העיתונות ממהרת לצלול פנימה ולחפש סקופים רוני שני
01.01.2008 סיפוח דוהר ככל שרמת הרעש הפרסומי עולה - קטן הקשב של הצרכנים. לכן נערך עולם הפרסום להשתלטות על התוכן התקשורתי עצמו רוני שני