14.05.2022 אינטרס להפחיד איך ייתכן ש"כלכליסט" ושאר העיתונים הכלכליים מנהלים קמפיין נגד סכנות הסייבר, ובמקביל עורכים כנסים יחצניים לראשי הענף? • פשוט: הכנסים משרתים את חברות אבטחת הסייבר - מהתחומים הצומחים בהייטק הישראלי, ומקור הכנסה דשן לעיתונים • יצרניות מוצרי ההגנה מעוניינות בליבוי הפחד ממערכות פריצה, והבלטת חטאי NSO ודומותיה טובה לעסקי העיתונים - לא רק לשליחותם הציבורית יפתח בריל
16.11.2017 יום אחד תגיע לירח משרד המדע קנה פרסום סמוי לסוכנות החלל בערוץ לילדים, בעלות של 450 אלף שקל • החוק אוסר על פרסום סמוי לילדים – אך במועצת הכבלים והלוויין מסרבים להגיב ניב סמולנסקי
24.02.2016 שיטת המעגלים כך מציעים בכירי ynet למכירה סיקור עיתונאי • מסמך חדש ממחיש כיצד הציעו בכירי האתר לשווק את משרד המדע "כמי שאמון על תחום המדע ופועל על מנת לקדמו" • העורך הראשי: אין תגובה איתמר ב"ז
24.10.2014 התנגדות גורפת עלות "שיתוף הפעולה" בין ynet למשרד המדע נחשפת: 1.3 מיליון שקל. במשרד הממשלתי סירבו לחשוף את פרטי ההסכם במשך חודשים ארוכים. כמה מהפרטים עדיין מוסתרים בטענה ל"סודיות מסחרית" איתמר ב"ז
28.04.2014 המציג אינו מדען במשרד המדע החליטו להסתיר מידע על אופי והיקף שיתוף הפעולה עם קבוצת "ידיעות אחרונות", על אף שמקורות המימון שלו הם כספי ציבור איתמר ב"ז
28.04.2014 החיה שועטת פרסום סמוי באתר ynet מבית "ידיעות אחרונות" לקראת תום השנה הראשונה לכהונת ערן טיפנברון בתפקיד העורך הראשי – תמונת מצב: חברות מסחריות, מוסדות ללא כוונת רווח ומוסדות ממשלתיים נפגשים על התפר שבין עיתונות לשיווק. התוצאה חסרת תקדים איתמר ב"ז