07.10.2014 תוכנית ההתכנסות "השאלה היתה איך הופכים חזרה, עד כמה שאפשר, את העיתונאות למקצוע אטרקטיבי מבחינת הסטודנטים, ואיך מביאים אותם למצב שהם יתקבלו הכי טוב בשוק". ד"ר הגר להב, ראש מסלול חדש לעיתונאות בבית-הספר לתקשורת של מכללת ספיר, מספרת על האתגר של לימודי עיתונאות בעידן של שינויים דיגיטליים ומשבר כלכלי אורן פרסיקו
14.01.2013 ערוץ מעורבות תחת עורך המשנה ערן טיפנברון ותוך כדי חדירה עמוקה של גורמים מסחריים למערכת, אתר ynet הולך ומאבד את צביונו העיתונאי אורן פרסיקו
31.01.2011 פנאי פלוס "ידיעות אחרונות", קבוצת התקשורת החזקה במדינה, נתונה בעיצומו של מהפך דיגיטלי. ברגע זה מתרחשים מהלכים העתידים להצעיד את הקבוצה לעידן שאחרי הדפוס, כמה מהם כבר מוכנים להשקה. מאחורי הקלעים הדיגיטליים של הקבוצה, חלק א': טאבלטים ולייף סטייל יובל דרור
10.06.2010 מותחים את המותג כבר עשור ש-ynet, אתר האינטרנט מקבוצת ידיעות-אחרונות, הוא אתר החדשות הגדול והמצליח בישראל. בחלקו האחרון של העשור הזה הוא תר אחר איזון בין שאיפותיו העיתונאיות לאלו המסחריות הילה שרון
10.06.2010 "בדיעבד, זה היה מהלך גאוני" יון פדר, העורך הראשי של ynet, ואילן יצחייק, מי שהיה עורך המשנה של האתר, נזכרים כיצד הכל התחיל (בניגוד למתוכנן) לפני עשר שנים, ומדוע היה מדובר אז במהפכה הילה שרון
06.05.2010 ההבדל בין עיתונאי מצוין לפחות מצוין מדוע פתחו בקבוק ויסקי שבוע לפני השקת אתר ynet, מדוע נעלם הבלוג של סבר פלוצקר מהאתר, מה לא היה בראש של עורכי "הארץ" ועוד על "עיתונות בעידן הדיגיטלי" ביום עיון במכללת ספיר אורן פרסיקו
01.12.2009 ספירלה של מוות עמוס שוקן הזהיר כי העיתונות בסכנת קיום, ד"ר צבי רייך הזכיר כי עיתונים עומדים בפני סגירה, עורך אתר "גלובס" הצהיר כי העיתונות הכלכלית במצב אסוני, אולם האווירה באולמות היתה, באופן מוזר, נינוחה ומלאת ביטחון. כנס אילת לעיתונות 2009, היום השלישי אורן פרסיקו
22.11.2009 קח אותי, סוקולוב אז מתי יינתן פרס על עבודה עיתונאית לעיתונאי הפועל ברשת? התשובה השטחית לכך היא כי עיתונות הרשת עדיין לא חוגגת בר-מצווה. תשובה מעמיקה יותר תצטרך לפתוח בדיון שיטבע הגדרות חדשות לשאלה מה זאת עיתונות רשת – ובדיון הבלתי נמנע בשאלה מהי עיתונות בכלל חנוך מרמרי
12.11.2009 טס שפלן נ' ידיעות אינטרנט שותפות כללית "פרסום שמו המפורש של הצלם לעיני הצופה בפרי יצירתו הינו הכרחי, שכן אין כל ביטחון כי הקורא יטרח להיכנס לקישור המופיע בכתבה כדי להיווכח מיהו הצלם האלמוני"
31.12.2008 על עיתונות, פוליטיקה ומקסום רווחים שלושה אתרים חדשים נוספו לאחרונה לסיקור הבחירות. הם מציעים בעיקר תוכן ממוחזר, עלות הקמתם אפסית, ואחד מהם, השייך לקבוצת "הארץ", מצניע את ייחוסו. אז במה מדובר? "משהו שמחלקת המסחר העלתה כדי לחטוף תקציבים ולמכור חבילות פרסום למפלגות" או "במה מרכזית שחושפת את הגולשים למגוון דעות שבאופן רגיל לא היו נחשפים אליהן ושחשובות לצורך גיבוש עמדה"? רוני שני