21.01.2009 מחוף אל חוף העיתונים ממשיכים לסקר בהרחבה את הנעשה בארה"ב | מהמהותי ועד לשולי | הפוליטיקה חוזרת לעיתונות בדלת הקדמית, וגם באחורית | ו"כלכליסט" מציע סדר יום מקורי אורן פרסיקו
22.04.2008 עיניים עצומות לרווחה "ידיעות אחרונות" זוכה בפרס | "הארץ" סובל ממחסור בעורך | ב"כלכליסט" חושפים תוכן שיווקי אורן פרסיקו
13.03.2008 ערוצים 1, 2 ו-10 מציגים: פינות כלכליות למכירה כלל-פיננסים-בטוחה משלמת לערוץ 2 מיליון וחצי שקל בשנה כדי שנציגה יופיע בפינה קבועה על תקן של יועץ הון; בנק הפועלים שילם "הרבה כסף" כדי לשדר פינה בתוכנית "לונדון וקירשנבאום" בערוץ 10. גם האתר Ynet ניזון מתכנים שמספקים לו בתשלום גופים עסקיים. לא רק בעיתונות המודפסת, גם בטלוויזיה הכלכלה היא הגיבורה החדשה עומר שרביט
18.02.2008 בגובה הגבות גליון בכורה ל"כלכליסט" | הרבה הבטחות, הרבה טקסטים קצרצרים, הרבה מלים המסתיימות ב"יסט" | תגובות המתחרים אורן פרסיקו
01.09.2002 הכי נמוך שיש כאשר מוסף "הארץ" מפרסם כתבת שער על זוג פרסומאים שהפכו את הפרובוקציה הפרסומית לשיטה, הוא לכאורה משחק לידיהם. מהצד האחר, האם העיתונות רשאית להתעלם מהתופעה? גילי דרוב-היישטיין