06.03.2022 תאגיד השידור הישראלי: המחיר זול, הלקוח יקר שתיים מהחברות הגדולות במשק, בזק ודור-אלון, ביקשו לרכוש את זכויות השימוש ב"קופה ראשית" לצרכים פרסומיים • בתאגיד הסכימו, נקבו במחיר נמוך וניסו להסתיר את המידע • מסמכים פנימיים מספקים הצצה נדירה לאפיק הכנסה צומח שמקדמת ההנהלה: מכירת נכסי תרבות ישראליים לגופים מסחריים, במחשכים ובלי נוהל מסודר • הקורבנות הקודמים: "פרפר נחמד", "החתול שמיל" ו"קישקשתא" איתמר ב"ז
29.08.2021 תצהיר שאתה מגנה, תוכיח שאתה בצד שלנו מחקר חדש ניתח ריטואל תקשורתי שנפוץ בראיונות אקטואליים: המרואיין הערבי/חרדי/רדיקלי שעולה לשידור ונדרש במפגיע לגנות מעשים שהוא לא אחראי להם • עורך המחקר, פרופ' זוהר קמפף, מציג את הממצאים זוהר קמפף
27.07.2011 הכובעים של נוסצקי המוזיקאים שהתבקשו להופיע במאהל בשדרות רוטשילד חשבו לתומם שהם מדברים עם מפיקה ולא ידעו שהיא גם תחקירנית חרוצה ניר גורלי
01.07.2002 לימור לבנת, למשל העיתונות נוטלת חלק פעיל באווירת העליהום על כל התבטאות או התנהגות החורגת מן הקו המקובל; מבחר דוגמאות תמר גוטמן
01.04.1997 הפנקס פתוח והיד רושמת ברצינות גמורה בחנה האגודה לזכות הציבור לדעת את מידת האיזון בתוכניות הסאטירה של ערוץ 2. יש לה טענות אלי פולק וישראל מידד
01.09.1996 התקשורת מגויסת האגודה לזכות הציבור לדעת פירסמה בעיתונות הישראלית, בחודשים שקדמו לבחירות, סדרה של שלוש מודעות שכותרתן "סכנה – תקשורת מגויסת" אלי פולק וישראל מידד
01.03.1996 מסגרת שחורה ערוצי התקשורת האלקטרונית מגיבים בצורה דומה על פיגועי טרור. מהם הכללים המנחים את אלה האחראים על יצירת התוגה הלאומית? מנהלי הרדיו והטלוויזיה מסבירים נורית ענבר