משה פרימו כבר זכה לחיקוי ב"בובה של לילה" שמציג אותו כסקופר בשקל, יודע-כל עלק, שמפטר וממליך מאמנים בהבל פה ומחלק לאחרים ציונים נמוכים במיוחד. בתוכנית שפתחה את העונה בשבוע שעבר חיקה אותו אלי יצפאן: "אתה יודע מה זה במשקל שלי לסחוב 67 קילו חרטא?". וגם: "עברו הימים שאני מקבל מיובל סמסים, 'תגיד ככה ותגיד ככה', היום יש ווטסאפ. בוא תקבל סקופ שקיבלתי הרגע ברדיו במונית".

הקומיקאי אלי יצפאן מחקה את פרשן הספורט משה פרימו בתוכנית הסאטירה "בובה של לילה" בערוץ הספורט בשבוע שעבר

הקומיקאי אלי יצפאן מחקה את פרשן הספורט משה פרימו בתוכנית הסאטירה "בובה של לילה" בערוץ הספורט בשבוע שעבר

הלעגת דמותו של השדרן כחרטטן, הגיחוך על פרשנותו הצהבהבה והידיעות הבלעדיות שנוחתות אצלו בסמס קיבלו אתמול חיזוק גרוטסקי דווקא מפרימו עצמו. במהלך התוכנית "יציע העיתונות", שבה שימש חבר פאנל, הוא הודיע לפתע שיש לו סקופ. ניב רסקין קטע את הדיון על הנבחרת, ופרימו סח בהתרגשות: "הולכים להשתנות דברים בנבחרת ישראל. עכשיו תקשיב טוב מה אני אומר לך, כל המדינה שומעת פעם ראשונה: כבר יש מסמכים בהתאחדות לכדורגל של ספרד, הולכים לאזרח את קרלוס גרסיה (בלם מכבי תל-אביב). הם אומרים שגרסיה וטיבי קודם כל מעוז ההגנה, כבר טוב".

אריה מליניאק היה היחיד שהתייחס בביטול לסיפור: "מה זה לאזרח? איך? על סמך מה? מה זה, מחלקים אזרחויות?".

למחרת השידור (יום שלישי, 25.2.14) התפרסם סטטוס בדף הפייסבוק ההיתולי "משה פרימו ציון 3", שגילה כי מדובר במתיחה של אוהד מכבי תל-אביב, ששלח לפרימו הודעת סמס במהלך השידור. צילומי מסך הסלולר הציגו את חילופי הסמסים תוך כדי שידור התוכנית.

אלמוני: "פרסום ראשון – מגעים לאזרח את קרלוס גרסיה, בלם מכבי ת"א, לקמפיין הנבחרת. זה נכון, בדוק". פרימו: "מי זה? בדוק????". אלמוני: "תגיד זה כבר רשמי, אל תגיד ממני". פרימו: "מי בדק אסור לי ליפול ביציע!!!". אלמוני: "הם מאמינים שהגנה טובה בהנהגת גרסיה וטיבי תוביל את ישראל למצב טוב ולעמדת עלייה. אני אומר לך דבר אמיתי!! קרלוס יכול ורשאי לשחק בנבחרת כי הוא לא שיחק אף פעם בנבחרת ספרד". פרימו (אחרי שכבר הודיע על הסקופ בתוכנית): "תזהר אמרתי את זה בגדול". אלמוני: "כל הכבוד, גאה בך".

צילומי המסרים בין משה פרימו ל"מקור" כביכול, שפורסמו בפייסבוק

צילומי המסרים בין משה פרימו ל"מקור" כביכול, שפורסמו בפייסבוק

בשיחה עם "העין השביעית" אומר פרימו: "התקשרו אלי היום המון עיתונאים. לא שאני מצפה, נתתי מלא-מלא סיפורים טובים בחיים שלי, ואף אחד מהברנז'ה ומהתקשורת לא התקשר, אבל אם יש אצלי נפילה – איזו הסתערות".

אבל ככה זה אם אתה לא עושה את העבודה שלך.

פרימו: "אם תשמע את הסיפור שלי אתה תבין שאני כן עושה את העבודה שלי. הרי מה קורה, זה שכתב לי את הדבר הזה, לא רוצה להגדיר אותו כחולה נפש שאבא שלו מתקשר אלי כבר עשר פעמים להתנצל. זה בחור שמציף אותי בהודעות ברדיו ובטלוויזיה. מה הוא לא מספר לי, מה הוא לא כותב לי? הוא יודע על טיוס, והוא יודע על מכבי חיפה, והוא כותב לי הודעה פה והודעה שם, 100 סמסים יש לי ממנו. אני לא לוקח אותו ברצינות, אבל את המספר שלו אני מכיר.

"ומה שקרה, אני לפני הרבה זמן מישהו בכיר מאוד בהתאחדות לכדורגל אמר לי שקרלוס גרסיה בלם גדול שצריך לאזרח אותו, אבל נצרתי את זה בראש ולא התייחסתי. זה קרה לפני כמה חודשים. ופגשתי את עופר רונן (דובר מכבי תל-אביב) בבלומפילד לפני איזה חודשיים, ושאלתי אם יש מצב כזה. אז הוא ענה לי – תשמע, אם זה יבוא ממכבי זה ייקח כמה שנים, אבל אם זה יבוא מהנבחרת זה ייקח פחות זמן. נצרתי את זה בראש ולא התייחסתי לזה מי יודע מה. אתמול כשהתחיל הדיון של הנבחרת, המטומטם רק הוריד לי את האסימון. זה לא שהוא נתן לי את הידיעה. אני כותב לו 'מי זה?', אני מסתלבט עליו, אז הוא כותב לי שזה עמי בורנשטיין פקיד בהתאחדות, שעכשיו קיבל פקס מספרד או שלח פקס... אני יודע שאני מדבר עם בנאדם שהוא חולה נפש ואני מסתלבט עליו בסמסים, אבל הוא הוריד לי את האסימון עם מה שדיברתי עם עופר רונן ומי שאמר לי שצריך לאזרח את קרלוס גרסיה. אז בדיון אמרתי שיש מחשבה לאזרח את קרלוס גרסיה, זה בכלל לא ממנו, אני צוחק עליו".

ועוד ביקשת ממנו שלא יפיל אותך.

"תשמע, אני מסתלבט עליו. הוא לא כתב מי זה, העניין הוא שאני מכיר כל פקיד בהתאחדות לכדורגל. אני מכיר את ההתאחדות כמו את כף היד. הוא כותב לי, 'אני עמי בורנשטיין, אני פקיד בהתאחדות לכדורגל, עכשיו שלחתי פקס לספרד'. אז אני מסתלבט עליו ש'אל תפיל אותי ביציע העיתונות', משהו כזה כתבתי לו, נכון? אבל הוא רק הוריד לי את האסימון, כי נזכרתי בשיחה עם הבכיר בהתאחדות ומה שאמר לי עופר רונן".

"יש לי סקופ בשבילך". משה פרימו באולפן ערוץ הספורט, 24.2.14

"יש לי סקופ בשבילך". משה פרימו באולפן ערוץ הספורט, 24.2.14

אז עשית אחד ועוד אחד מהשיחות שלך, אבל האזרוח של גרסיה לא באמת קרה או קורה.

פרימו: "האחד ועוד אחד שאני עושה זה לא אחד ועוד אחד שאתה חושב עליו, זה אחד ועוד אחד שפתאום ירד לי האסימון שיש לי המון דברים בראש. עכשיו כשהוא כתב לי קרלוס גרסיה נזכרתי בזה, לא נפלתי בזה, כנראה שהסיפור הוא נכון".

מה נכון? ביררתי את הנושא בהתאחדות לכדורגל ובמכבי תל-אביב, ונאמר לי שאין שום דבר כזה.

פרימו: "מכבי תל-אביב דיברתי איתם גם היום לפני הטיסה שלהם [לשווייץ]. דיברתי עם עופר רונן. הוא אמר לי שממכבי אין צ'אנס, זה יכול לקחת שנים, אבל אם זה יבוא מההתאחדות, זה יכול להתקצר. דיברתי על זה עם אחד האנשים הכי קרובים בהתאחדות לכדורגל, שאמר לי שזה מחשבה נכונה לאזרח את גרסיה".

אמרת בתוכנית שהוגשו מסמכים. ידוע לך שהוגשו מסמכים?

"אני לא יודע על הגשת מסמכים כאלה, אני רק אמרתי שזו הכוונה. אם גוטמן יגיד שהוא רוצה אותו, יחלו הליכים".

בקיצור, לא נפלת?

"ממש לא. תשמע, אני לא אומר שבסוף גרסיה יאוזרח, אבל זכרתי את הסיפור הזה".

לתגובות: yegerm9@walla.co.il