מתמודדת בשעשועון "לעוף על המיליון", שנפצעה במהלך צילומי התוכנית, תפוצה בכמה עשרות אלפי שקלים. כך הוסכם בינה לבין הגורמים האחראיים על הפקת התוכנית בהסכם פשרה שהוגש לאחרונה לבית-משפט השלום בהרצליה.

לפני כשנה צולמה לירז חפר לתוכנית "לעוף על המיליון". לפי כתב התביעה, שהוגשה על-ידי עו"ד ליאת פרי-נגר, "במהלך צילומי השעשועון עמדה התובעת על הבמה כמתמודדת והשיבה לא נכונה על אחת השאלות שנשאלה. ברי כי על-פי חוקי השעשועון, נפתחה הבמה עליה עמדה התובעת, אולם בניגוד כאמור לצפוי כי על הבמה היה להיפתח לשניים, נפתחה הבמה רק במחציתה, וכתוצאה מכך רק רגלה השמאלית של התובעת צנחה למטה, כאשר רגלה הימנית וגבה התחתון תקועים בתוך הבמה עצמה, ובמשך מספר רגעים ארוכים היא היתה תלויה בין שמים וארץ כאשר ברכה נמחצה, עד ששוחרר המנגנון בבמה".

חפר טענה לרשלנות של ערוץ 10 ושל האחראים על הפקת התוכנית ובניית הבמה. את שיעור עלות התאונה והשלכותיה העמידה על למעלה מ-200 אלף שקל. ערוץ 10 וחברת יולי-אוגוסט-הפקות בע"מ הכחישו כי הם אחראיים לנזק כלשהו, בין היתר בשל העובדה כי הסיכונים הכלולים בשעשועון הובהרו למתמודדת טרם תחילת הצילומים. באמצעות עו"ד עמירם מגן טענו לחלופין כי האחריות מוטלת על החברה שהיתה אחראית על בניית הבמה. חברה זו, באמצעות עו"ד שרה טראב, החזירה את האחריות לתובעת עצמה ולהפקת התוכנית. גם מי שבנה בפועל את הבמה הכחיש אחריות, ובאמצעות עו"ד עמוס שניצקי העביר את האשמה ממנו והלאה.

לפני כשבועיים הודיעו כל הצדדים לבית-המשפט כי הגיעו להסכם פשרה שלפיו תקבל חפר פיצוי בסך 32 אלף שקל שיחולקו באופן שווה בין הנתבעים.

31421-10-11