היצר התחרותי של כלי התקשורת מביא למצבים אבסורדיים, במיוחד כשמדובר במוות, ועוד של אדם מפורסם. על מה מתחרים כאן? על מסירת בשורה מרה? קו הגמר העצוב של האדם הפרטי הוא קו הזינוק של כלי התקשורת. בבוקר יום שני נדמה היה שכולם עומדים עם סטופר. נו, נו, נו כבר. ל"וואלה" נרשמה פליטה מוקדמת. והעובדה שמדובר במוות לא עוצרת מחשבות שיווקיות. כך מגיע הלוגו הגדול "Live" להתנוסס מעל הבשורה המרה: מת. אבל זו רק אנקדוטה בשולי הדיון המרתק על סיקור מותו ומסע הלווייתו של הרב.