איש העסקים משה בובליל טען כי ח"כ מיקי רוזנטל איים עליו בתקופה שעדיין עבד כעיתונאי בחברת החדשות של ערוץ 10. כך עולה מפרוטוקול ועדת הטלוויזיה של הרשות השנייה שהועבר לאחרונה לעמותת "הצלחה".

בובליל הגיש בעבר תביעת דיבה בסך 4 מיליון שקל נגד ערוץ 10 ותוכנית "המקור" בעקבות קדימון וכתבת תחקיר שערך רוזנטל על עסקיו. בתחילת 2012 הגיעו הצדדים לפשרה, ובתוכנית "המקור" שודרה התנצלות בפני בובליל וקלאב-הוטל. אולם לפי פרוטוקול ישיבת הרשות השנייה שנערכה בפברואר 2012, לאחר ההתנצלות המשיך העימות בין הצדדים.

יו"ר ועדת הטלוויזיה, יעקב שחם, סיפר לנוכחים כי בובליל פנה אליו והשמיע לו הקלטות של העיתונאי רוזנטל, שבהן הוא נשמע מאיים לכאורה על איש העסקים. "זה עשה לי רע. דברים מאוד קשים", אמר שחם על ההקלטה. לדבריו, רוזנטל נשמע אומר בהקלטה: "משהו שאומר בגדול, אני רק רוצה להזכיר לך, אנשים שניסו להתעסק איתי, כמו שרון, איפה שרון היום?".

מנשה סמירה, אז מנכ"ל הרשות, עידכן את הנוכחים בישיבה כי "ערוץ 10 הסביר שהיתה שם טעות. הוא קיבל הודעת SMS בטעות, רוזנטל, וענה לו משהו לא יפה". "מובן לך שזה קשקוש", אמר על כך שחם.

נראה כי גם יו"ר הרשות השנייה, אילן אבישר, שמע את ההקלטה, משום שהלה הצטרף לדיון ואמר כי "מה שנאמר זה שאלוהים יעניש אותך, לא שאני יעשה לך. כמו שרון וכמו זה, כמו אלה שמתו – גם אצלך". "הכל הוא אמר", אישר שחם, "רק שהוא לא אמר אלוהים. חבל שהוא לא הזכיר את אלוהים. זה הכל".

הרשות החליטה באותה ישיבה לבקש באופן רשמי את תגובתו של ערוץ 10 לטענת בובליל כי רוזנטל איים עליו, אולם בהודעה הפומבית על החלטות הישיבה נעדר שמם של הנוגעים בדבר.

"קטע חסר", מתוך פרסום החלטות מועצת הרשות השנייה בישיבה מה-16.2.12

"קטע חסר", מתוך פרסום החלטות מועצת הרשות השנייה בישיבה מה-16.2.12

בתגובה לפניית "העין השביעית" הכחיש ח"כ רוזנטל כי איים על בובליל וטען כי כלל לא דיבר איתו באותה התקופה. בתגובה להאשמות נמסר מרוזנטל כי "הטענות שהועלו על-ידי מר בובליל נבדקו על-ידי היועצת המשפטית של חדשות ערוץ 10, עו"ד איילת בן-חיים–גת, והופרכו. ח"כ רוזנטל לא דיבר יותר ולו מלה אחת עם בובליל אחרי סיום ההליך המשפטי".

בערוץ 10 סירבו לאשר כי אכן בדקו את הטענות ומצאו כי הן מופרכות והעדיפו שלא להגיב לשאלות "העין השביעית".