יוצרי תוכנית הריאליטי "החמוציונר" מבקשים לדעת מה הצופים ירצו לראות בפרק הבא:

1. החמוציונר יוצא לפגישה עיוורת. העניינים מחמיצים במהירות כשהאשה מספרת על אי-חיבתה לחמוצים מסוג Kosher Dill.

2. החמוציונר משיק את היאכטה החדשה שלו ומחליט לקרוא לה USS Gherkin.

3. המזגן באחוזה של החמוציונר שובק חיים. הוא מחליט לקרר עניינים ומכין קרטיב מלפפון חמוץ.

4. לא אכפת לי. הסוג הזה של תוכניות ריאליטי גורם לי לבכות.

"החמוציונר" היא אחת משורה של "תוכניות מציאות" המציגות גרסה מוקצנת של חייהם האמיתיים של המשתתפים – "מלחמות סריגה", "הכירו את השזופים", "הגננים של לונג-איילנד", "רעים ואורזים שקיות", "התחתנתי עם פנטומימאי", "אסקימוסי הבצה" ו"מלכי הצדפות", שמשודרות בערוצים THiNK CHANNEL, The Culture Network ו-Wonder Net.

הסדרות הללו, כמו גם הערוצים שמשדרים אותן, הן פרי דמיונם של פרסומאי קמפיין TV Gone Wrong ("הטלוויזיה הידרדרה") של WNET Thirteen, התחנה הניו-יורקית של רשת הטלוויזיה הציבורית האמריקאית האיכותית PBS. הקמפיין הוא גם עקיצה לעבר ערוצים כמו דיסקברי, נשיונל-ג'יאוגרפיק וערוץ ההיסטוריה, שתחת כסות גבוהת מצח משדרות סדרות ריאליטי כמו "קוצרים את אמריקה", שבה מככבים חקלאים אמריקאים הנאבקים במשימות כמו קציר של 800 דונם חיטה בזמן מוגבל ובתנאי מזג אוויר קשים.

הטריילרים המפוברקים של הסדרות נקטעים בשקופית: "העובדה שחשבתם שזו תוכנית אמיתית אומרת הרבה על מצב הטלוויזיה. תמכו בתוכניות איכותיות". צופים שהמשפט הזה פגע אצלם בנקודה רגישה הוזמנו לתרום למימון המשך פעילותה של הרשת.

כרזת הסדרה Married to a Mime