"אורן זריף מציל חיים", מדווחת כותרת מרעישה בדף הבית של אתר החדשות nrg מעריב, ומפרטת: "חולים וסובלים ניצלו בזכות טיפול בתת-מודע! איך זה עובד?". עורך דף הבית, הסבור כנראה כי מדובר במידע שראוי לכנותו "מיוחד", שיבץ את ההפניה בתוך אלמנט המופיע באופן קבוע בדף הבית, המוקדש בעת האחרונה לציונות, יהדות וריפוי מכאובים.

ההפניה לדיווח הסנסציוני על זריף משובצת לצד ידיעה על מיזם תגלית, החוסה תחת הפרויקט היוקרתי של "מעריב" ו"מקור ראשון", "100 היהודים המשפיעים", כמו גם הפניה ל"ערוץ ציונות", מדור שיווקי המוקדש לתפיסת העולם ולמקדמיה, המתפרסם בשיתוף עם המועצה הציונית בישראל וההסתדרות הציונית העולמית.

הגולש התמים שיקליק על ההפניה לידיעה המרעישה על סגולותיו של זריף יתאכזב: מתברר שמדובר בפרסום סמוי למטפל רודף הכותרות, שבית-המשפט קבע כבר מזמן כי הכתרתו בתואר "שרלטן" אינה בגדר לשון הרע. הלחיצה על ההפניה הפסבדו-מערכתית בדף הבית של nrg מעריב מובילה לאתר השיווקי של זריף, הרצוף בהבטחות להבריא כל אדם מכל מחלה באמצעות פרקטיקה מיסטית.

מדוע הוצמדה ההפניה המפוקפקת לתוכניהם של מוסדות ציוניים עתירי יוקרה, היסטוריה וממון? לעורך דף הבית ולאנשי המחלקה המסחרית של "מעריב" הפתרונים.

עדכון, 21.6: ב"מעריב" החליפו את הכותרת "מיוחדים" ב"קבלו המלצה"