הדיווחים על התקנת המיטה הזוגית במטוס שלקח את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואשתו שרה להלוויה של מרגרט תאצ'ר הזכירו לצלם הוותיק דוד רובינגר ימים אחרים. "כנראה שמנחם בגין היה טיפש. לא ידע מה מגיע לראש ממשלה אמיתי. 12 שעות לארצות-הברית בלי מיטה זוגית", כתב אתמול בפייסבוק וצירף תמונה שצילם, של ראש הממשלה המנוח מנחם בגין בטיסה, ישן בישיבה על שני כסאות נוסעים.

דוד רובינגר מספר בפייסבוק על ראש הממשלה המנוח מנחם בגין

"ידיעות אחרונות", ששוטם את נתניהו, לא החמיץ את ההזדמנות, ופירסם את התמונה היום (14.5.13) בשער העיתון, עם הכיתוב "בעוד נתניהו צריך מיטה מעופפת בחצי מיליון שקל: כך נהג לטוס רה"מ לשעבר מנחם בגין". התמונה פורסמה מעל הכותרת "קיצוצים? לא אצל נתניהו", שעוסקת בגידול בהוצאות בית ראש הממשלה שנחשפו אתמול.

הקורא עדי הרבסטמן ודף הפייסבוק "עיתון לכל מועד" הבחינו בהבדל בין התצלום המקורי של רובינגר לזה שפורסם ב"ידיעות" – באחרון נחתכה רצועה צרה מהתחתית, וראו זה פלא: גליון "מעריב" שהופיע בתמונה למרגלותיו של ראש הממשלה המנוח – נעלם.

תצלום של דוד רובינגר, שמציג את מנחם בגין ישן בטיסה, על שער "ידיעות אחרונות", 14.5.2013

גם ב-ynet, אתר האינטרנט של קבוצת "ידיעות אחרונות", קיצצו היום את "מעריב" מהתמונה, כפי שדווח ב"וואלה".

תצלום של דוד רובינגר, שמציג את מנחם בגין ישן בטיסה, ב-ynet ב-14.5.2013

ב"אוזן" של התצלום ב"ידיעות" קורא העיתון לנתניהו "ללמוד מבגין" – על אורח חיים צנוע, מן הסתם. העיתון יכול גם הוא ללמוד מבגין משהו על ג'נטלמניות והגינות.