כנהוג בעיתונות החרדית, גם לעיתון "הפלס" נטייה להסתרת שמות פרטיים של נשים. בגליון שישי האחרון (19.4.13) מוזכרת יעל גרמן רק בתפקידה, שרת הבריאות; אנגלה מרקל מוצגת כ"קנצלרית גרמניה הגב' מרקל" ו"הקנצלרית מרקל"; ואילו נשיאת אוניברסיטת בן-גוריון, פרופ' רבקה כרמי, מוצגת בשמה ובתוארה המלאים. לשם השוואה, שמונה מהכותבים בקונטרס החדשות של הגיליון מוצגים באות ראשונה של שם פרטי ושם משפחה מלא, ושלושה, כולם גברים, בשמותיהם המלאים.

בטור פרשנות של א' בן-מנחם באותו גיליון מוזכרת "הפרשנית הפוליטית מ. מועלם". מחיקתה החלקית של העיתונאית מזל מועלם לא הפריעה לבן-מנחם להקדיש שני שלישים מטורו לקופי-פייסט מטור פרשנות שפירסמה מועלם ב"אלמוניטור" (11.4.13).

הטור של א. בן מנחם בעיתון "הפלס", 19.4.2013

ב"הפלס" מצוטטות כ-240 מתוך כ-550 מלות הטור המקורי – כ-43%. מועלם מקבלת קרדיט (חלקי, כאמור) על הטקסט שלה, שגם נפתח בגרשיים של ציטוט (הגרשיים הסוגרים נשכחו).

ב"הפלס" לא הסתפקו בקופי-פייסט עצל, וערכו קלות את הטקסט של מועלם: במשפט "פונקו אחרי הבחירות בתפקידי סגני שרים" הוחלף הפועל ל"זכו"; "המחאה החברתית של קיץ 2011" עוברתה ל"קיץ תשע"א"; "הישראלים ספקנים בנוגע לסיכוי להשיג שלום" הפך ל"הישראלים עייפים מן הסיכוי לחדש את המו"מ עם הפלסטינים במצב הנוכחי" (במקום אחר בטורה מועלם כותבת "פלסטינים", שלא כמו "פלשתינים" של "הפלס"); שתי פסקאות הסיום של מועלם קוצרו למשפט אחד, ומשפט הסיכום של מועלם, "כנראה שרק פריצת דרך דרמטית במגעים המדיניים תביא לכך שמסעות ג'ון קרי במזרח התיכון יזכו לפתוח את מהדורות החדשות", הומר ל"רק פריצת דרך של ממש תעורר את האהדה והתמיכה בתהליך השלום".

לא ברור אם מדובר בהחלטה מודעת או בפספוס של העורך, אולם שמה הפרטי של מזכירת המדינה האמריקאית לשעבר, הילרי קלינטון, לא נמחק במעבר מ"אלמוניטור" ל"הפלס".