פליטת פה של יו"ר רשות השידור אמיר גילת מעלה כי זליג רבינוביץ', עוזרו הבכיר של מנכ"ל הרשות, מטפל בענייני כוח אדם בניגוד למגבלות שהטיל עליו בית-הדין לעבודה. לאחר שהועמד היו"ר גילת על טעותו, מיהר לחזור בו.

בישיבת הוועד המנהל של רשות השידור שהתקיימה ביוני האחרון עלה לדיון נושא הסכמי השכר החדשים של עובדי הרשות והמבנה הארגוני של עובדי ערוץ 1. "כבר אמרנו", הכריז בשלב מסוים היו"ר גילת, "ישבנו עם המנכ"ל ועם זליג, ישבתי איתם וראינו שגם בטלוויזיה למשל יש דברים...".

"זליג לא יכול לטפל בענייני כוח אדם", קטעה את היו"ר גילת היועצת המשפטית חנה מצקביץ'. "התייעצנו איתו...", אמר לה היו"ר גילת ("אני רק ישבתי ליד", הבהיר רבינוביץ'). "עם המנכ"ל", תיקן את עצמו היו"ר גילת, "התייעצתי עם המנכ"ל. הוא התייעץ עם מי שהוא רוצה, אני התייעצתי עם המנכ"ל".

"כשאתה אומר את המלה 'זליג' זה דגל אדום", העיר מנכ"ל הרשות יוני בן-מנחם. "לא, זה לא דגל אדום, ואל תובילו אותי לכיוון הזה", השיבה מצקביץ'.

בהמשך הדיון שב היו"ר גילת לנושא ואמר: "אני נקטעתי באמצע, אני רוצה להשלים את המשפט. אני ישבתי עם המנכ"ל וגם זליג היה בחדר ואנחנו דיברנו שם על המבנה הארגוני החדש לטלוויזיה [...]".

בישיבה אחרת של הוועד המנהל, מה-25 בנובמבר 2012, עלתה שוב סוגיית כשרות התפקיד שקיבל רבינוביץ' ברשות. "איתי הם יודעים, הם יודעים שלא יהיה מעבר למה שצריך להיות", אמר רבינוביץ' בהתייחסו לאנשי אגודת העיתונאים, "אין סחיטות ואין שטויות. [...] אני לא מתכוון להיכשל בתפקידי, עד שקיבלתי כזה תפקיד רם מעלה, על-ידי בית-המשפט גם".

"יש לך תעודת יושר", הוסיף יעקב בורובסקי, חבר הוועד המנהל. "יש לי פלומבה, כן", השיב רבינוביץ', ועל כך הגיב חבר הוועד המנהל בורובסקי: "יש לך תעודת יושר וכושר".