פורנוגרפיה היא, כידוע, עניין של גיאוגרפיה, וב"וואלה", אתר החדשות בעברית השני בתפוצתו, החליטו להקדיש מקום של כבוד להפניות לאייטמים אירוטיים המתפרסמים באתר.

ברגיל, בסופה של כל כתבה באתר מופיעות הפניות לכתבות נוספות באותו נושא, בניסיון ללכוד את תשומת לבם של גולשים ולהשאירם באתר. האלגוריתם הבוחר את ההפניות בנוי בדרך כלל כך שינסה לעניין את הגולש בנושאים דומים לאלו שהוכיח שהתעניין בהם כשבחר לקרוא את הכתבה שבדף.

כעת נראה שב"וואלה" החליטו כי יש נושאים שכלל הגולשים מעוניינים בהם, בלי קשר לכתבה שקראו.

הפניות בסופה של כתבה באתר "וואלה" על אסיפת חירום ב"הארץ"

הפניות בסופה של כתבה באתר "וואלה" על אסיפת חירום ב"הארץ"

הפניות בסופה של כתבה באתר "וואלה" העוסקת בסגירתו הצפויה של "עכבר העיר"

הפניות בסופה של כתבה באתר "וואלה" העוסקת בסגירתו הצפויה של "עכבר העיר"

כך למשל במדור הברנז'ה של האתר, העוסק בסיקור תחום המדיה, ניתן היה למצוא בסופה של כתבה על אסיפת חירום ב"הארץ", בעקבות חשש מפיטורים נוספים בעיתון, הפניות לאייטמים "זרחנית: ניקי מינאז' במחשוף בולט במיוחד" ו"ראו להן! כוכבות הוליווד חושפות חזה" במדור "סלבס", ולאייטם "השאפות של השרב הגדול בחוף מציצים" במדור "גבר".

הפניות בסופה של כתבה באתר "וואלה" העוסקת בסרבן גט נמלט

הפניות בסופה של כתבה באתר "וואלה" העוסקת בסרבן גט נמלט

לאייטם על סגירתו הצפויה של העיתון "עכבר העיר" צורפה הפניה לאייטם על אודות אותו מחשוף זרחני ולאייטם נוסף ממדור "סלבס": "חוטיני וביריות: ריהאנה חושפת ישבן מוצק". לאייטם במדור החדשות על סרבן גט שנמלט מהכלא צורפה הפניה לאייטמים הבאים ממדור "סלבס": "כוכב הריאליטי עם איבר המין הקטן" ו"בצל השערורייה: אורנה דץ זרקה את החבר".

רגע! לכתבה החדשותית צורפה גם הפניה לידיעה במדור הטכנולוגיה של האתר, "TECH". כותרת הידיעה: "מביך: נתפס מקבל 'עינוג ידני' במצלמות של גוגל". כן, ייתכן שהשינוי באופי ההפניות בסופי כתבות באתר "וואלה" אינו מלמד על שינוי טקטי בכמה מההפניות, אלא במדיניות אסטרטגית: ב"וואלה" החליטו להפוך את האתר לאתר פורנו רך. לאור עליבותה הדלוחה של הגרסה הישראלית הטרייה של "פלייבוי", ייתכן שב"וואלה" מצאו נישה פנויה.

באתר "וואלה" לא ענו לתהיותי בנושא.