גאולה אבן, שדרית ערוץ 1, השמיעה אמש (שני, 11.3.13) גילוי נאות בשידור על יחסיה עם שר החינוך גדעון סער, לפני דיון על עתידו של תיק החינוך בממשלה הבאה. אבן אמרה: "בואו נעשה מהר גי... אני אעשה מהר גילוי נאות [מדברת תוך כדי צחקוק] על מנת שנוכל לדבר על המשבר הערב, הוא תיק החינוך. כולם יודעים שאני קשורה קשר עז ואישי לשר החינוך (עדיין) גדעון סער. ועכשיו בואו נדבר על תיק החינוך". ניכר היה באבן שהיא נבוכה.

הזוגיות בין השניים, שנחשפה לעין הציבור בדצמבר אשתקד, הגיעה עד לדיון בוועדת האתיקה של רשות השידור, שעסק בחשש לניגוד עניינים בהגשת משדר הבחירות של ערוץ 1 על-ידי אבן. מרשות השידור נמסר אז בתגובה: "רשות השידור אינה עוסקת בחייהם האישיים של עובדיה. הנהלת הרשות סומכת על שיקול הדעת, יושרתה והבחנתה המקצועית של העיתונאית גאולה אבן, ובמידה שתתעורר בעיה כלשהי, הרשות תידרש לה. גאולה נבחרה להגיש את משדר הבחירות יחד עם איילה חסון בשל נסיונה, יושרה ומקצועיותה. לפיכך, נשוב ונדגיש שהרשות סומכת על שיקול דעתה של גאולה ועל יושרתה העיתונאית".

אבן הגישה לבסוף את המשדר, ובסופו גם נעקצה קלות על-ידי השר אלי ישי, שלשאלתה אם יבקש את תיק האוצר השיב: "גדעון מתאים לתפקיד, לא?".

השר סער התייחס לזוגיות בפומבי לראשונה בתוכנית "הבוקר עם אורלי וגיא" בערוץ 10 בסוף ינואר.