בעת ביקורה בבוסטון בשבוע שעבר סיפקה שרה פיילין, מושלת אלסקה לשעבר והמועמדת לסגנות נשיאות ארה"ב לשעבר, זווית חדשה על אירוע מפורסם בהיסטוריה האמריקאית, "רכיבת חצות" של פול רוויר, מדווח המגזין "ניו-יורק".

רוויר, דמות היסטורית מתקופת המהפכה האמריקאית, ממנהיגי "מסיבת התה של בוסטון" (שעל שמה נקראה תנועת הימין הקיצוני הפועלת כיום בארה"ב ופיילין נמנית עם מנהיגיה), רכב בשעת לילה להזהיר את הכוחות האמריקאיים מן החיילים הבריטים, והשתמש לשם כך באיתותי עששית.

אלא שלפי פיילין, רוויר צילצל בפעמונים וירה מרובהו כדי להזהיר את הבריטים לבל ייקחו מהאמריקאים את נשקם. רוויר, אמרה פיילין, "הזהיר את הבריטים שלא ייקחו מאיתנו את הנשק שלנו על-ידי כך שצילצל בפעמונים האלה ורכב על הסוס שלו בכל העיר כדי לירות יריות אזהרה ולהודיע שאנחנו נהיה בטוחים, ושנהיה חופשיים, ושנהיה חמושים".

ה"דיילי שואו", תוכנית הסאטירה הפופולרית של "קומדי סנטרל" בהנחיית ג'ון סטיוארט, מיהרה להגיב לדברים, כפי שמדווח האתר Cnet. צוות התוכנית יצר "האשטג" (hashtag) בשם "לדברי פיילין", שהפך ללהיט ויראלי. בין הציוצים הבולטים של גולשים שיצרו וריאציות פייליניות משלהם להיסטוריה: "הפלישה למפרץ החזירים הבטיחה לנו גישה לבשר חזיר טעים והכרחי" ו"פרויקט מנהטן היה הסתערותו הראשונה של דונלד טרמפ על שוק הנדל"ן".

צוות ה"דיילי שואו" תרם את חלקו כשצייץ: "נחיתתו של לאנס ארמסטרונג על הירח מדגימה מה האמריקאי הפשוט יכול לעשות אם ממשלת ארה"ב לא עומדת בדרכו" וגם "כמו שג'ורג' וושינגטון אמר, 'תודה, אין צורך בשירותי בריאות ממשלתיים, אני אכין את שיני (התותבות) מעץ מעיירה אמריקאית קטנה'".