ה-BBC מפתח בימים אלה אפליקציה שתאפשר לכתבי הערוץ להעלות סרטוני וידיאו, תמונות וקובצי קול מהשטח היישר אל מערכת ה-BBC באמצעות מכשירי אייפון ואייפד, מדווח האתר "ג'ורנליזם". האפליקציה קיימת כבר היום במכשירי סימביאן, אך תיובא כעת אל מכשירים של חברת אפל ותהיה זמינה לשימוש בעוד כחודש.

כמו כן מבקש ה-BBC אישור לייבא אפליקציה שימושית נוספת לאייפון, Luci Live, כחלק מאסטרטגיה חדשה שמטרתה לאפשר לשדרנים להשתמש בסמרטפונים שלהם לצורכי עבודה. האפליקציה תאפשר לכתבים לשדר דרך הטלפונים שלהם שידורים חיים.

מרטין טרנר, ראש הצוות האחראי על איסוף מידע חדשותי, אמר כי "כתבים משתמשים בסמרטפונים זה זמן מה, אך עד כה התוצאות לא היו איכותיות". עכשיו, הוא מוסיף, "מסתמנת אפשרות אמיתית לשימוש באייפונים כאמצעי להעברה של שידורים חיים". טרנר לא חשף את העלות הכרוכה בפיתוח האפליקציה, אך אמר כי המחיר נמוך יחסית משום שמדובר בניצול של כלים טכנולוגיים קיימים ולא ביצירת חדשים.

מחירים ועלויות מעסיקים מאוד את אנשי ה-BBC, שנדרש לקצץ עשרות מיליוני ליש"ט מתקציבו. "פרס גאזט" מדווח כי איגוד העיתונאים הבריטי הלאומי אישר ידיעות שלפיהן במהלך השבוע הקרוב יתקיים משאל בנושא קיום שביתה בקרב עיתונאי ה-BBC. השביתה, אם תתקיים, תיערך במחאה על הדיווחים האחרונים שלפיהם מאות עיתונאים עלולים לאבד את עבודתם במסגרת תוכנית הקיצוצים החדשה.