הבלוג "All Things Digital" באתר ה"וול-סטריט ג'ורנל" מדווח כי ניוז-קורפ, תאגיד התקשורת של רופרט מרדוק, ימכור את הרשת החברתית מייספייס לסוכנות הפרסום ספסיפיק-מדיה תמורת 35 מיליון דולר.

קארה סווישר מדווחת בבלוג כי המחיר נמוך בצורה משמעותית מזה שניוז-קורפ קיוותה להשיג תמורת הרשת החברתית (100 מיליון דולר), וזעיר ביחס לסכום שבו רכשה את מייספייס ב-2005, שעמד על 580 מיליון דולר.

ברם, לפי סווישר, ניוז-קורפ החזירה את השקעתה באתר בעסקת פרסום שעשתה עם גוגל בתקופה שבה מייספייס הובילה את שוק הרשתות החברתיות.

במזכר שיצא היום כתב מנכ"ל הרשת החברתית, מייק ג'ונס, לכ-400 עובדי האתר כי בקרוב ישמעו "על התוכניות המלהיבות" של הרוכשים החדשים. לפי המזכר, ג'ונס יעזוב את האתר. מהלך הפיטורים כבר החל.