עיתונאי שעבד במהדורת "ניוז אוף דה-וורלד" שיצאה באירלנד טען כי גם שם השתמשו עובדי העיתון בשיטות הפריצה לתאים קוליים כדי להשיג מידע. כך דיווח ה"אייריש טיימס" ביום שישי.

גליון המהדורה הבריטית של "ניוז אוף דה-וורלד" שהתפרסם היום הוא הגיליון האחרון של העיתון בן 168 השנים. על סגירתו הדרמטית של העיתון, הנפוץ בבריטניה, הודיע ג'יימס מרדוק, בנו של רופרט מרדוק, בניסיון לבלום את שערוריית האזנות הסתר של עובדי העיתון, המאיימת על האינטרסים של אימפריית התקשורת של מרדוק.

עתה מתברר שפרשת האזנות הסתר חוצה, ככל הנראה, את גבולות בריטניה. העיתונאי פול מק'מולן, שעבד במהדורה האירית של "ניוז אוף דה-וורלד" במהלך שנות ה-90, התראיין לאחרונה בכמה כלי תקשורת וטען כי הנוהג הלא חוקי היה נפוץ גם שם.

לפי מק'מולן, בעיתון העסיקו חוקרים פרטיים "ללא הכשרה עיתונאית" לצורך תחקירים בעלי חשיבות לאומית. "לא היה הבדל באופן שבו השגנו סיפורים שם באירלנד וכאן בבריטניה", אמר.

למרות הטענות הללו, לא ידוע על חקירה משטרתית באירלנד באשר להאזנות סתר במהדורה האירית, זאת משום שטרם התקבלו תלונות בעניין. גם האירים מבין אלו שה"ניוז אוף דה-וורלד" נחשד כי האזין להם היו קורבנות לכאורה בעת ששהו על אדמת בריטניה.

"אינסייד אירלנד" מדווח כי סגירת העיתון בבריטניה תביא גם לסגירת הסניף באירלנד, המעסיק כ-20 עובדים.