היסטוריה בהודו: שני המתחרים הגדולים בשוק העיתונות בשפה האנגלית בתת־היבשת, ה"טיימס אוף אינדיה" ו"הינדוסטן טיימס", החליטו לראשונה לפעול יחד: בעלי שני העיתונים הקימו חברה משותפת כדי להוציא לאור טבלואיד יומי בבירה ניו־דלהי. העיתון החדש, "מטרו נאו", החל לצאת בפברואר, ככל הנראה כדי להקדים את הוצאתה של מהדורה מקומית של רשת חינמוני "מטרו" הבינלאומית.

מחירו של גליון "מטרו נאו" הוא רופיה אחת - כעשר אגורות - והוא מיועד לצעירים אורבניים בעלי השכלה, שמעדיפים עיתון באנגלית שהוא קל יותר משני עיתוני האיכות הוותיקים. מוקד ההפצה של הטבלואיד החדש הוא הרכבת התחתית של הבירה ההודית, אשר החלה לפעול לפני כחמש שנים, ואמורה להגיע עד שנת 2010 לכמאה תחנות.

עורכי "מטרו נאו" דיווחו כי 85 אלף העותקים שהודפסו ביום הראשון נחטפו תוך כשעה, ובימים הבאים הודפסו כמאה אלף עותקים. במקביל יצא לאור יומון כלכלי חדש בשפה האנגלית, "מינט", ובשנה הקרובה צפויה השקת עיתונים נוספים. ברחבי הודו רואים אור כ־300 עיתונים יומיים, עם תפוצה של כ־200 מיליון עותקים.

גיליון 67, מרץ 2007