האם כל ההספדים היו מוקדמים מדי? למרות הדיווחים על ירידה נוספת של 2.5 אחוז בתפוצת העיתונים הגדולים בארצות־הברית, והקינה הנמשכת על התכווצות העיתונות המודפסת, יש מי שעדיין מאמינים בנייר ובדיו. בראשית יוני הופיעה בכאלפיים נקודות מכירה ברחבי ניו־יורק וניו־ג'רזי מהדורה חדשה של היומון הבריטי "טיימס", המיועדת לשוק האמריקאי.

ה"טיימס", מוצר לונדוני מובהק בן 218 שנה, שולח את זרועותיו לעולם החדש, לאחר שהמהדורה האמריקאית של ה"פייננשל טיימס" מחזיקה מעמד כבר תשע שנים, ה"גרדיאן" מפיץ מהדורה אמריקאית שבועית מאז 2003 ותפוצת השבועון "אקונומיסט" בארצות־הברית נמצאת בעלייה.

ההחלטה על הפצת ה"טיימס" הלונדוני בארצות־הברית באה בעקבות נתונים על גלישה מסיבית של קוראים אמריקאים למהדורת האינטרנט של העיתון. לפי שעה מודפסת המהדורה החדשה ב־10,000 עותקים, שכל אחד מהם נמכר בדולר.

גיליון 63, יולי 2006