בפתח התוכנית "תיק תקשורת" מתייחס המנחה עמנואל רוזן לתחקיר שהתפרסם ב"ידיעות אחרונות" על תוכנית "האח הגדול" של זכיינית ערוץ 2 קשת, ותוהה "איפה יכול האדם הסביר לקרוא את האמת האובייקטיבית על פרשת סער שיינפיין והכדורים?". לדבריו, על רקע היריבות בין "ידיעות אחרונות" וקשת, כלי התקשורת במדינה נגועים באינטרסים צולבים המקשים עליהם לספק את התמונה המלאה.

לאחר אות הפתיחה מארח רוזן את ד"ר אילן אבישר, יו"ר מועצת הרשות השנייה; את לי-אור אברבך, עורך מוסף "פירמה" של "גלובס"; את דודי מליץ, זוכה תוכנית "האח הגדול VIP" ואת יועץ התקשורת נסים דואק, לשיחה על העימות בין "ידיעות אחרונות" לזכיינית קשת, שהתגבר בשבועות האחרונים.

"יש פה קרב איתנים במספר צירים", אומר אבישר. לדבריו המועצה בראשותו בוחנת אם נעשו מעשים פסולים בתוכנית "האח הגדול" ומתגייסת למען ביטחונם של משתתפי תוכניות ריאליטי בכלל. יחד עם זאת, אבישר אומר כי באופן כללי הוא "נהנה ומשועשע" מתוכניות אלו ולא מודאג.

"לטנגו צריך שניים", טוען מליץ, כיום מנהל משרד יחסי ציבור. לדבריו, המשתתף בתוכנית שתובע את הפקת "האח הגדול" מנסה להיאחז בשאריות תהילתו. בתשובה לשאלה האם המציאות שנשקפת ממסך הטלוויזיה בתוכניות ריאליטי אינה תמימה כפי שהיא נראית אומר מליץ "זו אחת ההפקות המקצועיות ביותר שנכחתי בהן. [...] כל מה שאני ראיתי היה נאמן למקור". רוזן מציין אגב כך כי למליץ שיתוף פעולה עסקי עם מפיק התוכנית אלעד קופרמן.

"המילה האחרונה עדיין לא נאמרה", טוען אברבך ביחס לעימות בין קשת לבין "ידיעות אחרונות" ומעלה את האפשרות ששני הגופים התקשורתיים החזקים יגיעו להסכם הפסקת אש ואולי אף לברית ושיתוף פעולה. לדבריו, נכון לעכשיו אין מנצחים בעימות בין קשת ו"ידיעות אחרונות".

דואק מנתח את התגובה של הזכיינית קשת לכתבה וטוען כי ההאשמה שעיתון "ידיעות אחרונות" מנהל נגדה מסע צלב אינה יעילה מול שורה של עובדות וטענות בלתי מוכחשות שמציף העיתון מעל עמודיו.

לסיום מספק יאיר גרבוז מעשייה על הגברת שרה נתניהו.

התוכנית "תיק תקשורת" משודרת בערוץ 23 ובאתר הטלוויזיה החינוכית