חלק א'

עמנואל רוזן על סיקור יחסי ישראל-ארה"ב.

חלק ב'

ראש הממשלה נתניהו ישא ביום ראשון את "נאום בר אילן", נאום תגובה לנאומו של ברק אובמה בקהיר. התקשורת הישראלית נוטה להציג את פתרון "שתי מדינות לשני עמים" כאופציה המדינית היחידה. אנשים מהימין טוענים שהתקשורת מהווה שופר של האופוזיציה ואף ממשיכה להציג את נתניהו כנלחץ ולחיץ כמו שעשתה לפני עשר שנים בעת כהונתו הראשונה.

עמנואל רוזן משוחח על יחסי נתניהו והתקשורת עם חנוך דאום, בעל טור ב"ידיעות אחרונות"; אלוף בן, הפרשן המדיני של עיתון "הארץ" וירון דקל, מגיש "הכל דיבורים" בקול ישראל והפרשן הפוליטי של ערוץ 1.

האם התקשורת מציגה את פתרון "שתי מדינות לשני עמים" באופן חד-צדדי עקב נטיית הלב האישית של העיתונאים? והאם התקשורת שינתה את היחס שלה לנתניהו מאז הקדנציה הראשונה שלו?

חלק ג'

ערוץ הספורט פותח בית ספר לעיתונות ספורט בשיתוף עם מכללת וינגייט, במטרה להעלות את רמתו של המקצוע. עמנואל רוזן משוחח על כך עם דני ענבר, מרצה במכללת ערוץ הספורט ואורי שרצקי, עורך ירחון הספורט "שם המשחק". האם ניתן בכלל ללמד עיתונות? האם לעיתונות יש כללים מקצועיים? ומי מוסמך ללמד אותם?

חלק ד'

הכתב נועם גיל, מבקר הטלוויזיה של "ידיעות תל אביב" (וסגן עורך העיתון), כתב בשבוע שעבר ביקורת על התוכנית כוכב נולד תוך שהוא מתייחס לדנה אינטרנשיונל, המשמשת כשופטת בתכנית, בלשון זכר.

עמנואל רוזן משוחח עם נורה גרינברג, פעילה לזכויות טראסג'נדרים, על הביקורת ועל השלכותיה.

חלק ה'

עמנואל רוזן על סיקור פרשת דודו טופז.