חלק א'

בפתח התוכנית מבקר עמנואל רוזן את האופן המצומצם והמגחיך בו דיווחה העיתונות על הצתת מכוניתו של אפרים סנה.

בהמשך דן רוזן עם רביב דרוקר, הפרשן הפוליטי של "חדשות 10", אמנון לוי, המגיש תוכנית תחקירים בערוץ 10, ונפתלי גליקסברג, במאי ודובר ארגוני העובדים בקולנוע ובטלוויזיה, על החלטת ועדת הכלכלה של הכנסת לבטל את זיכיונו של ערוץ 10 ולצאת מיידית למכרז חדש עקב אי עמידתו של הערוץ בחובותיו על-פי חוק.

האם נכון לבצע מהלך קריטי כזה שבועיים לפני הבחירות? מדוע הוחלט להעניש את ערוץ 10 בזמן שחובותיו של ערוץ 2 לכאורה גדולים יותר? האם בכלל נחוץ או אפשרי מבחינה כלכלית ערוץ מסחרי נוסף בישראל? והאם יש סיכוי שמישהו ייגש למכרז החדש, ואולי החטא הקדמון היו תנאי המכרז המקורי בו זכה זכיין ערוץ 10 הנוכחי?

חלק ב'

עמנואל רוזן משוחח עם חבר הכנסת גלעד ארדן ומודי פרידמן, סגן יושב ראש הדירקטוריון של ערוץ 10, על החלטת ועדת הכלכלה של הכנסת להוציא את ערוץ 10 למכרז.

חלק ג'

עמנואל רוזן משוחח עם איציק רוזנבלום, מנהל מכון PORI, ומינה צמח, מנהלת מכון "דחף", על סקרי דעת קהל לקראת הבחירות. מדוע מסרב רוזנבלום מתוך עיקרון לערוך סקרי מנדטים בטרם בחירות? עד כמה יכולים סקרים שמנבאים את מספר המנדטים להיות מדויקים? האם ניתן לדייק במספר המנדטים כשיש כל-כך הרבה קולות צפים? והאם מוצדק האיסור לפרסם סקרים פוליטיים לפני הבחירות?